recherche sources de fonctions maths. (Eiffel)

Ole Frank Larsen ofl at kos.rci.dk
Wed Feb 21 22:29:13 AEST 1990

marchise at irit.irit.fr (Brigitte MARCHISET) writes:

>Je suis a la recherche des fonctions c suivantes :
>   infinity.c  ,  signbit.c  ,  iszero.c  ,  log2.c

>Elles me font defaut dans l'installation du logiciel Eiffel sur SUN.

>                     M E R C I

Warning: Flame follows....

Naar man nu g|r sig den umage at l{ase din posting, og man s} ser at
den er skevet p} FRANSK, ja s} kan man ikke lade v{re med at blive en
lille smule sur.

Man kan kun opfatte dette som endnu et bevis p} franskm{ndendes
storhedsf|lelser (l{s: -vanvid). "Hvorfor skulle jeg dog nedlade mig til
at tale et fremmedsprog? Fransk er dog det smukkeste sprog i verden!".

Som en gammel dansker (var det Holberg?) udtrykte det: "Tal dansk din
sorte hund".

Det er selvf|lgelig ikke meningen at du kan forst} hvad jeg
skriver her, men du har selv v{ret ude om det.

| Ole Frank Larsen,   RC International, Denmark   | Disclaimer:            |
| ofl at oz.rci.dk                                   | My opinions (sic!) are |
| Snail mail: Sondersovej 33A st.tv.              | supposed to be my own. |
|             DK-2820 Gentofte, DENMARK           | If you don't like what |
| God is the concept by which we measure our pain | read it!               |
|                                     John Lennon |                :-)     |